My Wedding Review : Baju Malam Berinai

Update laju-laju :)

Shakira pernah maklumkan sebelum nikah hari tu yag Shakira berangan sangat nak pekena Songket Peplum masa malam berinai :)

Konon nak sangat warna gold or dalam bahasa melayunya emas. Hehe nampak outstanding sangat bila pakai waktu malam. Kan?


Tapi Shakira tak dapat warna yang diidamkan. Shakira dapat warna kuning :) Oklah lebih kurang warna emas juga tu *pujuk hati* hehe. Ni beberapa keping gambar di malam berinai.


Alhamdulillah dapat juga capai impian. Huhu yang penting eden raso malam tu sumo orang nampak pengantin! Haha kuning diraja tu :) Semua baju Shakira dan suami malam berinai tu sekali dalam pakej yang ditawarkan oleh Butik Elegant Bridal, Pandamaran Klang :)

Nampak bunga tangan Shakira yang merah menyala tu? Huhu ok doakan esok lusa Shakira rajin buat DIY ya. Kita belajar sama-sama tau. Sampai sini je. Bye!

3 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

cantik sangat!!! hehehehe.. sekarang ena tengok penantin dah jarang pakai baju songket ni.

ayut said...

Nice...menyerlah gitu...mmg semua nampak pengantin la mcmni..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kyra, cantik songket! teringin nak pakaiiii ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013