Baju Pengantin Songket Peplum



Huhu sekarang Shakira suka sangat tengok baju pengantin songket yang berdesign peplum ni :)

Warna gold atau dalam bahasa melayunya warna emas. Pakai waktu malam memang cantik sangat. Nampak eksklusif je rasanyakan? Hehe.

Almaklumlah Shakira jarang pakai peplum, tapi bila tengok orang pakai macam cantik je macam comel je. Haha nak request kat vendor butiklah, kita tengok dapat ke tak ya? Bye!

Sumber gambar : Syalizslovebubbles

8 comments:

mama_ka0ri said...

yer..sangat cantik!!
mmg comel pon..:)

Vee Zawiah said...

mmg cantik . trend sekarang pun kan ..

adrianna syaz said...

Comel2..nmpk rare sikit..ni bru nmpk peplum jd bju pngntin ni..

Maszie Fatah said...

mmg cantik kalau shira pakai...
akak suke sebab shira tinggi sesuai dgn peplum

::EIDA:: said...

wahh! santek! baruu ni.. xpernah nampak songket peplum. heeee~

Elvy Nellysha said...

cantiknya !!!

ayut said...

Musim peplum skrg ni....

Nadia Johari said...

comel..tapi kalau pendek sangat tak lawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013