Zaman "Anak-anak Sidek"

Teringat masa Shakira dalam lingkungan darjah 3 atau 4 macam tu, cerita Anak-anak Sidek tak pernah lepas. Huhu komik pun sama. Memang larislah jual kat kedai buku sekolah.

Teringat dengan garangnya Haji Sidek dulu, dengan keletah anak-anak bujangnya. Memang kelakar :) Antara kasih-sayang dan disiplin, tu yang dapat Shakira terapkan dari kisah dorang ni.

Korang nak ikut Shakira imbas balik kenangan masa cerita zaman "Anak-anak Sidek"? Jom! Ada banyak lagi kat Youtube tu. Layanlah ya :)




Sumber video : YOUTUBE

16 comments:

Asha Lya said...

kenangna time zaman kanak2..femes ni dulu ;)

wanariahamiza said...

Haha! Dulu memang suka tengok cerita anak-anak sidek. Siap bila main badminton, konon-konon berlagak macam anak-anak sidek.

Farah Waheda Wahid said...

masa cerita anak2 sidek ni ntah dah sekolah menengah ker entah kat uni... kurang ingatan pulak...he he he...

JMR said...

mmg lejen citer ni..ada lg eh skang ni?

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Asha Lya
Kan :)

wanariahamiza
Haha sama! Berangan sekejap ya :)

Farah Waheda Wahid
Hehe macam2 ya kak ni :)

JMR
Hehe dekat TV rasanya dah tak ada, lepas rindu kat youtube je la :)

Huny eda said...

dulu memang layan citer niy..heee..zaman dragon ball..banyaklah....teringat zAman kanak2...

PeRdU cINta said...

dulu rajin juga akak langgan komiknya.. :)

Yumida Huda said...

yumida masih ingat lagi kartun ni
bagus kan kartun ni berilhamkan pemain badminton negara
blh tukar jd anak2 chong wei..hikhik
thanks shakira utk hadiah topup tu, nanti malam yumida try topup...hikhik..nasib baik jumpe balik kad topup tu..syukur

Vee said...

hj. sidek guna cara tersendiri utk disiplinkan anaknya ...

BUNDA a.k.a KN said...

Anak2 bunda pun time tu selalu beli komik anak2 Sidek ni...kalau tak salah katun anak2 Sidek pun ada kan?...

Ridwan Kelubi said...

Nampak best, kena layan ni.

adrianna syaz said...

Sya suka ceta ni..pastu mmg tetiap ptg kuar main bekminton..smash mnjang..hehe..tp x mnang ok..

Asha Lya said...

jemput join segmen nie
http://blogashalya.blogspot.com/2013/11/birthday-giveaway-by-ssaira-eymasu.html

Deqla Manjew said...

best katun tu.. lagi 1, usop sontorian.. hihi.. pernah dgr x? ;)

AmyZana said...

Saya tak berapa gemar sangat cerita anak2 sidek nih dulu ^^

Vee said...

pernah la dulu tgk kartun tu kat tv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013