Jangan Buat Aku Sedih Yati :(

Post cerita sedih ni kenapa? Hehe taip tajuk tu pun Shakira dah rasa nak menangis. Cuba korang baca bawah ni :(


Shakira saja tag kat officemate namanya Yati, sebab Shakira memang tahu dia suka gila dengan lagu Saat Terakhir nyanyian kumpulan ST12 tu, tup-tup di sedih. Ingat sedih pasal apa, mungkin pasal ex-boyfriend ke. Hehe rupanya pasal Shakira dah nak berhenti kerja :(

Huhu janganlah sedih, berat hati pula Shakira nak berhenti macam ni.

4 comments:

Kakzakie said...

Oh..memanglah sedih sebab nak berpisah. Kalau berpisah dgn kawan yg dah mesra mestilah sedih Sha..

Vee Lea said...

Hmm.. Nak berhenti kerja rupanya. Ni mmg akan sedih laa bila geng bhenti kerja..

wanariahamiza said...

Tentulah sedih kalau nak berpisah.

Khir Khalid said...

Perpisahan mcm tu mmg menyedihkan apatah lagi bila ramai rakan2 yg sesuai.. semoga terus berjaya.. aamiin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013