Atok....

Sorry sangat dah lama tak update blog ni. Namanya blog baru, tapi tengok tu sawang dah sana sini. Hehe ada2 je!

Shakira cuma nak bagitahu, Jumaat yang indah minggu lepas bertarikh 14 Jun 2013 Allah telah memanggil Encik Yahya Bin Turau iaitu seorang ayah kepada abah Shakira, atok kepada Shakira dan cucu2 yang lain. Shakira sebagai cucu pertama belah abah, Shakira sebak lagi sebenarnya ni :(

Tapi tak apa, Shakira dan ahli keluarga yang lain merelakan pemergian arwah atok dan menganggap ni suatu yang terbaik buat atok. Sejak arwah opah Puan Halimah Binti Mohd Noor pergi menghadap Illahi pada tarikh 24 Jun 2011 yang lalu, arwah atok seakan hilang semangat. Gelak tawanya seakan pura2, tiada lagi keceriaan sebenar di hatinya. Hari demi hari berlalu sendiri, arwah atok menahan rindunya pada arwah opah.

Kini arwah atok dan arwah opah dah bahagia di sana. InsyaAllah Shakira dan ahli keluarga yang lain akan sentiasa mendoakan agar Allah mencucuri rahmat. Shakira sayang sangat pada arwah opah dan atok. Tiada siapa yang dapat mengganti kasih sayang kalian walaupun lepas ni kami menumpang cinta pada nenek dan atok saudara :( Ya Allah kuatkan hati ini. 

2 comments:

are_lin@yu said...

alfatihah utk atok kira ya..

Unknown said...

thanks ayu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013