Contest Blogger Jejaka Jambu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera Shakira ucapkan kepada semua. Wahh dah macam masuk pertandingan bahas gamaknya ni :) Ok lets my fingers menari-menari di atas keyboard. Huhu today Shakira nak join satu contest yang dianjurkan by the jejaka that very-very the jambu from blog.lime.my. Oh Englishku!

Korang klik je banner nun hujung atas kanan blog Shakira ni. Then bila dah masuk situ mata korang automatik akan membesar dengan galaknya. Haha sebab dok meneliti hadiah-hadiah yang disediakan. Ni mata Shakira ni tengah keluar masuk ni atas bawah dengan spring sebab kesentapan hadiahnya. Mak aihh! Gempak woo!


For me, owner of blog.lime.my yang datang dari Selangor ni sangatlah kreatif orangnya dan berimaginasi yang tinggi. Shakira suka blogwalking dekat blognya even baru je jadi follower tak sampai beberapa minit tadi. Huhu bangga tau sebab Shakira dapat jadi follower yang ke-100 dalam blog gempak ni. Suka! Tapi tadi mungkin sistem down jap, Shakira tengok Shakira follower ke-102 pula. Hmm tak kira nak juga jadi yang 100. No way!

Entry yang paling memikat jiwa dan kalbu ni ialah entry yang diconteng pada 11 Jun 2013 bertajuk Tips Menyusun Atur Blog Anda. Korang terjahlah entry tu juga, memang sesuai dengan blogger yang baru merangkak dan jatuh balik macam Shakira ni. Tak rugi belajar sesuatu ilmu yang mungkin kita dah sedia maklum, tapi dengan niat untuk selongkar lagi ilmu tu pasti sikit sebanyak kita dapat impaknya. Huhu ala-ala pensyarah tak?

Then lagi satu entry yang Shakira suka gila-gila punya ialah entry pada 7 Julai 2013 bertajuk Lukisan 3D Yang Menakjubkan. Fuhh mula-mula tengok macam pening lalat sikit, then lalat dah terbang bawa diri terus ok and mulut ni kata wow! Huhu cantik semua lukisannya, macam betul je lukisan tu tertembus antara kertas. You know what, I am salah seorang yang minat lukisan juga tau. But tak lah sehebat mana macam lukisan yang dihasilkan oleh Ramon Bruin tu. Sekadar melukis dan kalau tak cantik baling dalam tong sampah tu bolehlah. Hehe.

Atte apa tunggu lagi? Moh le kita kojekan contest ni ramai-ramai. Huhu dah kenapa loghat perak masuk ni? Hentamlah labu, yang penting jantung Shakira sekarang dup dap dup dap menaip entry ni. Tujuan tak pasti lagi kenapa jadi macam ni, mungkin sebab dok fikir owner of the blog that very the jambu tu akan senyum tak dengan entry Shakira ni. Or menyampah rasa nak debik je Shakira laju-laju. Oh no! Huhu.

Ok semua syarat-syarat dah Shakira laksanakan dengan jayanya. Amin. Korang tunggu apa lagi tu? Cepatlah buat tarian jari di atas keyboard. Huhu. Tarikh tutup contest ni pada 11/08/2013 jam 11.59 pm ya. Bye!

Artikel ini ditaja oleh : Contest Blogger Jejaka Jambu

6 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shakira! good luck dear. sheila tak larat nak join. malas nak menaip2 hhehhee :P

Unknown said...

Sheila Salim
Wsalam sayang..alalalala moh le join...:)

Unknown said...

dari segmen yang sama..gud luck..

http://lianasulaiman96.blogspot.com/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

ERAZ FADLI said...

Salam Hari Raya Aidilfitri.. Good Luck kawan-kawan untuk Contest Blogger Jejaka Jambu.. :)

http://www.erazfadli.com/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

http://mhakimfaiz.blogspot.com said...

Salam Singgah

All the best , good luck

http://sub.mhakimfaiz.my/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

http://www.mhakimfaiz.my/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu_5.html

adarain said...

Selamat Hari raya, Semoga berjaya kepada rakan-rakan yang menyertai segmen ini..

http://www.akubahrain.com/2013/07/blogger-jejaka-jambu-yang-meletop.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013