Teaser B2B : Kasut Nikah

Ok, this is teaser of my kasut nikah. Biasa je. Harganya RM45, beli siap-siap jadikan barang hantaran tunang hari tu. Beli kat Jusco Bukit Raja brand apa entah. Memang cepat lupa kalau cap ayam punya. Huhu tu je yang mampu :)


Simple and sedap mata Shakira memandang. Boleh pakai pergi kerja lepas sah! Tapi apa kaitan dengan manik-manik tu? Haha adalah projeknya, dah nama pun B2B. Tunggu :)

15 comments:

nor_farihan said...

biar biasa je sis agar kita selesa...manik2 tu mesti nak taruk kat kasut kan kan ?

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

nor_farihan
entah tak tahu tak tahu :p

Kakzakie said...

Mesti Sya nak jalikan manik tu atas kasut bagi lebih gah dan menyerlah kan..:)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Kakzakie
Heeeeeeee :p

Sheila Salim said...

Assalamualaikum yangg, cantiknya manik! nak buh dekat sandal tu ye? mesti cantik...

SarahSyafiq said...

Cap ayam tak penting yang penting selesa.hehe

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Sheila Salim
Wslm yang :) hehe tak tau lagi projeknya ni..

SarahSyafiq
Betul3! Kalau mahal tak selesa buat apakan? heee..

Farah Waheda Wahid said...

nak tengok hasilnya dengan manik2 tu...

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Farah Waheda Wahid
Ok kak :) Tunggu review tahun depan ya.. haha

Yumida Huda said...

manik tu cantik

Princess Feyqa said...

makin menyerlah nti kasut tu hehe

Deqla Manjew said...

la nmpk sikit je.. ameklah gmbr penuh.. hahaa..

Shark Kay said...

DIY jer manik tu kt kasut..
hehe..
mn tau bleh jd brand mahal plak ltak manik tu.

HASRUL HASSAN said...

In Sha Allah, barang yang murah, kalau kita kreatif akan nampak mewah. Tak perlu susah payah sangat pun, kadangkala kacap sikit je .. jadilah kasut rm45 menjadi RM145 ... :) tu yang dilakukan oleh Datuk Choo ...

Lina said...

ni kasut kawen ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013