Lirik Lagu : Luka Seribu Rindu

Song By : Fotograf

Api dah menjadi bara
Bara menjadi debu
Mawar indah yang setangkai
Layu dan berguguran

Begitulah ibarat cinta
Terjalin sementara
Madu tak sempat ku rasa manisnya
Pahit berganti terpaksa ku telan jua

Aku bagaikan tawanan
Di dalam perang rindu
Asyik berganti derita
Cinta tak kesudahan

Mesranya tingkahmu
Di samping dirinya
Menambah luka di hatiku
Senyumanmu di samping orang ke tiga
Bagaikan sembilu menusuk di hatiku

Hatiku sakit tak tertahan lagi
Kasih sudahnya begini
Cinta murni nan sejati
Kemanakah hala yang akan ku bawa
Hati sarat luka seribu rindu

Dia yang menanti
Setiaku menunggu
Tapi kepadanya kau pergi

*untuk video klik nama penyanyi ya :)

3 comments:

PakcikLie PCL said...

rangkap yg ke-4 tuu... jangan dibuat tau . na'uzubillah ! memang menambah luka..huhu

Deqla Manjew said...

best lagu nih..tp byk lagi lagu2 lama yg akk minat..

Khir Khalid said...

Mmg layan lagu ni.. buat jamming pun best.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013