My Baby Girl

Heeee nilah Shakira punya baby girl yang amat disayangi :)


Cerita ni dah basi sebenarnya. Huhu hari tu baby girl Shakira ni buat hal, merajuklah tu sebab dah lama juga tak pergi servis. Breknya dah bunyi-bunyi, rupanya getah pada brek tu dah haus.

Nama baby girl Shakira Yamaha Ego S. Tahun 2011 Shakira beli baby girl ni kat Seri Muda, Shah Alam. Huhu Shakira guna baby girl ni dah 3 tahun. Alhamdulillah tak pernah bagi Shakira rasa nak maki lagi :) Bagus betul baby girl Shakira ni tau.

Baby girl ni dah banyak berjasa. Ke sana ke sini, entah mana-mana tempat dia bawa Shakira. Haha. Pergi kerja pun sama, masa hujanlah kenangan paling tak dapat Shakira lupakan dengan baby girl ni. Dilema si minah rempitlah konon bunyinya tu. Huhu padahal motor skuter je pun, tak adalah rempit 100% pun.

Dah nikah nanti, tetap nak angkut baby girl ni balik Negeri Sembilan walaupun permintaan tinggi dari adik-adik suruh tinggalkan kat Klang ni. Haha.

<3 I LOVE MY BABY GIRL SO MUCH <3

12 comments:

lia said...

he3 x bole blah betul ayat 'x pernah nak maki lagi'

SarahSyafiq said...

harta tu.harus dimanja kan.hehe

Deqla Manjew said...

amboii comel aih baby gurl dia..haha

kacang buncis said...

ooo naik skuuuter hehhe mcm kita la jugak.....syg baby kita jugak hehheeehe =.=

puteriayudehearty said...

hahaha...!cutenye baby girl tu..sabo je la..hehe :p

wanariahamiza said...

baby girl :) Comel je bacanya.

Maszie Fatah said...

'x pernah nak maki lagi' jgn nati merajuk baby girl...

EncikKai Abgdude said...

motor pon kene jaga jugak mcm kita jaga diri kita...

╔═════════════════════════════╗
║                                   
║ My Blog ► http://abgdude.com/blog
║                                   
╚═════════════════════════════╝

Khir Khalid said...

Baby girl tu mmg patut disayangi.. bnyk jasanya kan.. :)

deno said...

manjanya baby dia... hihi^^

S. Faezah said...

teringin nak bli skuter jugak sbb rumah 2km je ngan rumah..nk jln rasa jauh..naik keta ssh cari parking..camne tuh..huhuhu

pha is said...

kesian baby girl tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013