Nasib Baik Bukan Lucah

Wahhhh tajuk Shakira pagi-pagi ni bukan main. Hehe but dont judge the book from its cover only ya! And please baca entry Shakira ni sampai habis baru kata "oooooooo".


Korang mesti kenal dorang punya, Alvin dan juga Vivian. Tujuan Shakira bukan nak burukkan siapa-siapa ya. Tapi nak cerita malam tadi punya mimpi. Jeng3! Haha nak tau apa kaitan dorang berdua ni dengan mimpi Shakira tak? Teruskan bacaan.

Macam ni. Secara realitinya memang Shakira ada bisnes biskut raya sekarang ni, yalah musim nak rayakan. Entah macam mana malam tadi boleh pula mimpi dorang berdua datang nak beli biskut raya. Harga yang Shakira jual realitinya RM19 satu bekas, dalam mimpi tu boleh pula dorang minta RM10 satu bekas dengan alasan dorang nak beli 30 bekas. Haha.

Shakira pun dengan semangat call mak tanya boleh tak jual dengan harga macam tu sebab dorang nak beli banyak. Mak pun laju je bagi respon positif, mak cakap boleh. Macam lipas kudunglah Shakira membungkus 30 bekas biskut raya tu. Huhu semangat berniaga!

Tiba-tiba Shakira rasa sakit sangat dekat kepala ni, rupanya terhantuk kat tepi katil. Adoyai, cerita mimpi tak habis lagi! Kacau betullah katil ni. Tapi bersyukur jugalah sebab dorang berdua ni kan famous dengan adegan-adegan SENONOH sangat secara realitinya dalam setiap video dan blog dorang. Nasib baik dorang tak buat aksi lucah tu dalam mimpi Shakira. Haha.

Tapi otak ni dok fikir kenapa boleh jadikan dorang pelakon utama dalam mimpi malam tadi eh? Hmm mungkin sebab petang semalam Shakira ada tengok video maaf dari dorang kat Youtube. Mungkin tu yang kesannya sampai termimpikan dorang. Haha macam-macam!


Sumber gambar : GOOGLE

6 comments:

Amanda Suria said...

Amboi...kelas mimpi sampai terhantuk katil...yg best xde penyudahnya kan...

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Amanda Suria
Haha tau tak apa, tak ada kesudahan :)

ayut said...

termimpi sampai...ni mesti memikir kan bnda pasal diorg ni kan..tbawak dlm tido smpi..

Aisha Fauzi said...

Jom join GA ini hadiah gempak menanti anda ^^ http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

are_lin@yu said...

haha cmna blh mpi tu kira.hihi

Nadia Johari said...

adoii mimpi diaorang..hahhaa..xde org lain ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Rights Reserved : LOTS OF LOVE by SHAKIRA since June 2013